May 24

Առաջադրաք

1․Հետևյալ բառերի ձևափոխություններով կազմել նախադասությունն էր։

ձոր, գլուխ, կանգնել, եմ, և, երբ,ախջիկ, կրկին, բարձրանալ, նայել, ես, կողմ, ես, ձերքով, անել,

Երբ, կռանալ, ու, ճակատ, համբուրել, ես, նա, աչքեր, արձունքնել ,տեսնել։

Երբ կռացա ու ճակատս համբուրեց ես, նրա բարի աչքերում արցունքն էր տեսա։

Երբեմն, ես, հասցրել, եմ, ես, տեսած, քաղաքներ, ես, կարդացած, գրքեր, մասին

Երբեմն ես Հարձնում են իմ տեսած քաղաքների իմ կարդացած գրքերի մասին

2․Տրված դարձվաձքնելով կազմել նախադասություն

Քար կտրել, սուր ճոճել, ինքն իրեն ուտել

տղաները անտառում լսեցին արջի մռնչյունը , քար կտրեցին։

Արդեն քանի տարի է հարևանը սուրէ ճոճում մյուս հարևանի վրա։

Երբ ուսանողը չեր կարողանում հանձնել քննությունը նա սկսում էր ինքն իրեն ուտել։


Posted May 24, 2021 by armanmeliqyan in category Հայոց լեզու

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*